Peelinn İla İlaçlara,kuru kayısılara meyvelere rağmen kabızlığı geçmeyen var mı? Ne yapıyorsunuz bunun için. 8. Haftamdan beri bu sorun var ,12yi bitirmek üzereyim
Denizlena Peelinn benimde öyleydi en iyisi lavman süreç düzelene kadar ben öyle yaptım ve bol bol sıvı şeyler tüketin
Bozoresse Peelinn merhaba bendede vardı ama 13. Haftadan aonra doktor bana vitamin ilaçları yazdı gyno ve dekavit onları içmeye başladığımdan beri hergun düzenli cikiyorum çok iyi geldi
Nur171717 Peelinn doktorum kabızlıgıma duphalac şurup vermişti ben iki kutu felan içmiştim . Şiddetinw göre günde üç ölçekle başlayabilirsin demişti sonra azaltırsın demişti . G. Cerrah ta sabahları aç karna bir ölçek iç demişti peşine ılık su bir iki saate çözüyordu .( ben iki yemek kaşığı içiyordum ) Biraz düzenli kullanmak gerekebilir . kronikse kabızlık tek seferlik değilde. Ben sonra günlük elma armut yoğurt + yulafla da wc ye çıkar olmuştum hepsini bir günde yemiyordum o da belki ishal yapabilir sizi . Şu an sadece kayısı işimi görüyor . Ama kayısıyıda üç dört tane yiyordum vücut alıştı heralde tepki vermiyordu yediye felan çıkarınca sayıyı güzel sonuç alıyordum .
Nur171717 Peelinn zorluk cekıyorsanız şurup kullanmaktan kaçınmayın gebelikte zararı çok fazla olmuyor gebelik kategorisinde . Diğer türlü kabızlıkda uzun sürelide hemoroid olursunuz o daha kötü .
Sblonbs Maalesef bende aynı konudan muzdaribim, 18 haftalık oldum hala aynı sıkıntı, her gün yürüyüş yaparsam anca biraz rahatlıyorum sadece
Peelinn Denizlena lavman sürekli zararlıymış düşüğe sebep olur erken gebelikte dedi tüm doktorlar . 2 kere yaptırmak zorunda kaldım sadece ama sürekli zaten bağırsak tembelliğine sebep oluyor
Ebrudelibasan Kefir tüketin bol bol hamileliğimin başından beri tüketiyorum hiç sorun yaşamadım çok şükür kesinlikle en etkilisi
Byrvo Bende 7 haftalıkken aşırı gaz sancısı ve kabızlık vardı çalıştığım için beni ekstra huzursuz ve hasta gibi hissettiriyordu doktora kontrole gittiğimde bana magnezyum vermişti suya atılıp eritilenlerden gece yatmadan önce içiyordum sabaha etkisini gösteriyordu 2 hafta falan düzenli kullandim tam geçmedi ama okadar rahatsiz etmiyor diye bıraktım içmeyi ilerleyen haftalarda zaten magnezyum desteği alacağım vücudum alışmasın diye 🥺 doktorunuza sorup gerekli olan şeyi kullanmanizi tavsiye ederim çünkü hamilelikte kayısılar kefirlerde fayda etmiyormus bunu anladim yani en azindan ben faydasini gormedim gunde 3 lt su iciyorum bu arada
Peelinn Byrvo canım ben de kullanıyorum 3 ölçek içiyorum ondan sıfır etki. Lavman bitek işe yarıyor doktorum da onun erken gebelikler de düşüğe sebep olabileceğini söylüyor , ben de 3lt su içeyim bari her gün :(
Nur171717 Peelinn valla şurubunda çözemeceği lavman kalıyor oda evde öyle her gün olmaz . Beslenmenizi kesinlikle değiştirin o zaman uzun vadede ama günlük mutlaka elma armut kayısı mevsimi gelıyor o olsun . Kefir yoğurt bağırsak sağlığı için önemli . Yulaflı kaseler yiyebilirsiniz o da çok güzel çalıştırıyor. Şuruplar geçiçi maalesef . Düzenli olmanız lazım . Ben aylarca kabız ve ishal olmamak ne cektim kendim biliyorum .
Ebru-EY Peelinn Doktorum entorogermina bağırsak probiyotiği önerdi Günde 1 tane içiyorum. Daha iyim tavsiye ederim
pinarkibar Peelinn bende de aynı sorun vardı suya karıştıran toz verdi ama işe yaramadı en son dulcolax diye bi kapsül verdi bitkisel dedi onu kullanıyorum çok rahatlattı
Sehenz Peelinn yıllardır kabızlık sorunu çekerim ve en etkili olanları şöyle sıralayabilirim; Kesinlikle zeytinyağı hamileliğimden beri düzenli olarak 1 yemek kaşığı içerim Sinbiyotik takviye(prebiyotik+probiyotik) ikisini de içeriyor sade probiyotiklere göre daha başarılı Kuru kayısı tüketiceksen mutlaka ılık suda 1 gece beklet ve beklettiğin suyu da iç Bol yeşillik yada lifli gıdaları bol su ile tüketme mesela muz yada haşlanmış mısır ve bol su / paketlenmiş gıda pirinçden uzak dur Hareket yürüyüş bağırsak masajı
Frncdeniz Peelinn ben 16 haftalik oldum hala kabizlik yaşıyorum. Malesef gebelikten kaynakli bir sorun doktor surup verdi fayda etmiyor