Esmerimm- Merhaba ebru hanıma gidenler memnun mu genelde normal doğum yaptırıyor mu bilgi verirmi gidenler lütfen
kuzeyinannesi_ Esmerimm- ben gidiyorum çok memnunum saygı hastanesinde normal doğumu destekleyen nadir doktorlardan birisi diyebilirim
Esmerimm- kuzeyinannesi_ ama genelde hep sezeryan yaptırmış sanırım sizin kaç haftalık ve normal mi istiyor sunuz
kuzeyinannesi_ Esmerimm- sezeryan olanların çoğu isteğe bağlı canım ben de sezaryen olucam ama benim mecburi tüp bebek olduğu için