Cinarsmom nedime09 makinelerde genelde yazıyor allergy plus programı var benimkinde o programla yıkıyorum beyazlar 60 renkliler 40 derecede 💞
Derya nedime09 30 derecede 15. Dk lık kısa programda yıkıyorum eğer çok lekeliyse kaka bulaşmış ve çıkmıyorsa da 60 derece de zaten yenidoğan olduğu için kirlisi bile mis gibi kokuyor 🌸
hunilimom nedime09 doğum çantası için 30 derece 30 dk 600 devirde yıkadım beyaz renkli siyah ayirdim daha sonra lekesine göre süre uzadı
tarcinnnn nedime09 bebek+ diye bir özellik var makinamda onunla yıkadım ama 3,5 saat sürdü bir makina 😅 3 gün çamaşır yıkadım resmen yıldım 😂
Cinarsmom nedime09 hassas da yıkayın o zaman , bazılarında narin yıkama diye de geçiyor. Dalinin sıvı deterjanını almıştım. Kokusu mükemmel. Bebek Yumuşatıcısı da vardı ama kullanmadım. Birde sonrada mis gibi ütülersin tamamdır:)
Smyye1B nedime09 30 derece 38dk renkli ve beyazlar ayrı olarak. Sıvı deterjan kullandım. Yumuşatıcı kullanamadım. 😇