Elf-5 Ben son haftalarda bile her gün en az 7000 adım atıyordum, çok iyi geldi ama başka bir rahatsızlığım veya risk durumum yoktu. Hatta ayaklardaki ödemler o şekilde biraz rahatlıyordu. Varis problemim vardı sadece, ona da yürüyüş iyi geliyor zaten. 😊