_aren merhaba ben ilk dogumumda 240li yenidogan molfix almistim 40 cikana kadar yetti diyebilirim. Sonra 2 no gectim ama baktim kizcem zayif ben 1 nodan devam ettim tam 2.ay sonra gectim bi sonraki numaraya.
Evt baby slepyy ve molfix kullandim en cok molfix ve sleppy den memnun kaldim.
Suan yenidogan kizceme molfix ve sleppy aldim gene 1 2 3 no olacak sekilde stoklu indirimde yakalamistim
2 yasindaki kizimada hala molfix ve sleppy kullaniyorum cunku memnunum
Islak mendil sadece sleppy cok memnunum