Beyzafilik Merhaba ben şuanda 31 haftalık gebeyim karnımda hamilelik çizgisi oluştu gayet normal ama yukarı dogru olan çizgi nedense düz değil s şeklinde model oluştu bir sorun olabilir mi acaba ayrıca bebeğimizin cinsiyeti erkek ama ben kız hissediyorum
tarcinnnn Beyzafilik ben de ne güzel oluşmadı diye seviniyordum ama belli belirsiz oluştu benimki de yamuk ama uzaktan bakınca düz duruyor ilginç 😂
Derya Beyzafilik benim göbek deliğimden aşşağı iniyordu hiç yukarıda olmadı ama fazla takılmayın doğumdan sonra geçiyor zaten😂
Doga12345 Beyzafilik erkek bebekte o çizgi olur derler genelde dogumdan sonra geçiyor zaten canım takılma
Zeyzeynepnep Beyzafilik cinsiyetle bir alakası yok, yukarıda bir arkadaş erkek olunca oluyor demiş ama benimki kız. Ten renginizle alakası var bunun, başka da bir sebebi yok 🌸
Deletedmom_110 Meltemkcmz 31 haftalığız biz de aynadan gelip gidip bakıyorum çizgi çıkmış mi diye ama yok😅😍
Rukiyeeeeee Zeyzeynepnep söyle söyleyeyim canım eskiler diyormuş yabi gobek üstünden assagi kadar olunca erkek sadece göbek altindan olunca kız oluyormuş öyle der bizimkiler
Limonzeytin Ben çok beyaz tenliyim o yzden o çizgim henüz yok olacağınıda sanmıyorm genelde buğday ve esmer tenlilerde oluyomş
Ark Beyzafilik bende 27 haftaligim benimde göbek değişimin oradan yamuklasiyor bizim ki kız cinsiyete çok alakalı değil her keste var ama kiminin derisi dışa vurabilir kimin ki vurmuyor
AslanBebeginAnnesi canım benim 16 haftalık ve vajinamdan göbek deliğime kadar bir çizgi oluşmaya başladı 🤰🏻ben de cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü benim bebişim erkek💙👼🏻