Ahhh kuzum İnan yalnız değilsin . Meler çektiğimi bir ben bir Allah bilir . 5 dakikada bir kusuyordum her gün, hem de boş mideyle kusuyordum, midemde safra da kalmayınca artık boş boş öğrüyordum, içim yanıyordu kusmaktan boğazım acımıştı . Her gün serum taktırdım hastaneye yattım hatta , şu an 15. Haftama geldim , Allah’a şükür eskisi gibi değilim . Yine arada böyle ataklar tutuyor tabi , yine serum taktırıyorum zofran iyi geliyor , ama eskisi kadar sık olmuyor ataklarım Allah’a şükür . Geçiyor kuzum , sabret. Tamamen geçmese de azalıyor . Yalnız değilsin 🫶🏻