renginnnock 30 haftalıgım gören karnın 4 aylık gıbı dıyor. bennde bazen hamıle olduguma ınsnmıyom karın olmayınca😂 sizde durumlsr nsl
GamzeeeB renginnnock canım benim de öyleydi hatta 3 gün önce doğum yaptım hep küçüktü göbeğim iç karınla alakalı birsey
Bet7408 renginnnock benimde küçük ve buna şükür etmeliyiz bence 😂 ben bu karnımla bile zor hareket ediyorum 31+5 bu arada
FatmaNur_27 renginnnock 34+1 haftalığim tesettürlü olduğum için bol giyiniyorum zaten karnım yok hiç yok gibi duruyor gören kaç kilo gelişimi nasıl sanki onlara kaldı kilosu bende şimdiden 4 kilo diyorum 😅😅😅😅😅😅😅
7084HzY_4 Öyle yorumlara takılmaya gelmez vala bana da çoğu insan diyor onların demesi değilde bana en saçma sağlık ocağında ki kontrol eden ebe de karnın cok küçük kalmış bebeğin gelişimi geri mi dedi millet neyse de o bana saçma geldi sadece 😄
Merveofs Valla ben de 7 aylığım karnım 3-4 ay gibi. Hatta eşim gidip gelip diyor bebek büyümüyor demek ki 🤦🏻♀️😄