Meraba arkadaşlar evde test yaptım çift çizgi çıktı. Sonrasında hastaneye gidip beta testi verdim 333 çıktı doktara kaşık agrım ve hafif kanamam olduğunu söyledim . Kadın doğuma gitmemi söyledi gideceğim ama bugün tekrar test yaptım daha silik çizgi çıktı endişeliyim hamilemiyim değilmiyim bilmiyorum. Kanmayı da Reglim 21 başlaması gerekiyordu ona bağladım ama sıkıntı nedir fikri olan var mı ( yeni evliyim ve tecrübesizim )