Habus benim bi ölü doğumum olmuştu, yoğun kanamalı hamilelik geçirdim, üzerine 2 kez tüp bebek tedavisi derken toparlanamadan doğal yolla hamile kaldım, demir depolarım bitik durumda 5 küsür çıkmış hep, umarım tez zamanda fayda görürüm ilaçlardan, bebeğim eksik kalmaz 🥺