RamazanFuLyaUzuner Kızlar lokman hekim Akay hastanesine giden var mı aranızda Doğum paketi alanlar fiyat nekdar ve hangi hocaya gidiyorsunuz acaba
Ryhann Memnunum canm iyi bı doktor bide Adnan bey var onada iyi diyorlar ama rutin kontrole gidiyorum doğumum memlekette olcagi için o hastanede doğum yapan arkadaşlarım var paket dahilinde 3000 bin falan yanlış hatrlamiyorsam :)
RamazanFuLyaUzuner Ryhann anladım canım zam gelmiş dediler o yüzden merak ettim bana da bi çok kişi Adnan hocayı söyleşi bi gitcem bakalım ☺️☺️