sedamom00 Adetime 1 gün kaldı dün gece uyuyamadım üşütme tuttu ısınamadım karnım çok felaket ağrıdı hiç böyle yaşamamiştım tedaviden sonra böyle olan var mı 1 saat önce test yaptım negatif çıktı çatlatma iğnesi bu ay olmadı nasip 🤲