Kızlar 37+2yim dünden beri büyük tuvalettim kan var, yani basur falan değilim zaten kırmızı renk direk dışkıda gözüküyor. 2. Sezeryanımı olacağım. Doktoruma yazdım daha dönüş yapmadı iç kanama falan mı geçiriyorum acaba korktum🙄 bu arada kan ilacı falan kullanmıyorum