Dekade Merhaba, Erzurum buhara hastanesinde doğum yapan varsa tecrübelerini yazabilir mi? Nasıl bir ortam? Sancı nerede çekiliyor, doktor ne zaman geliyor? Eşler girebiliyor mu vs.?
ilaydasuren011 Dekade 2 sene önce doğum yaptım orada pandemi dönemine denk gelmişti eşim arkadasim annem girmişti normal doğum yapmıştım odan sana ait alt katta doğum hane zaten hemşireler ilgileniyor doktor arada gelip kontrol ediyor doğum başlayınca doktor geliyor gayet güzeldi benim doğumum prenses doğum olmuştu ben memnun kaldım şimdi hayırlısıyla 2 hafta sonra tekrar doğumum olucak
Slxkldk Gamzee66 Buhara mı yoksa bölge de mi doğum yapsam çok kararsızım sizin bilginiz var mı bölge önerdiler bana gülsün hocayı
Dekade ilaydasuren011 Teşekkür ederim, doğumhanede de odalar ayrı ayrı değil mi? Umarım tekrar çok güzel bir doğum geçirirsiniz :) Ben de üniversite hastanesi ile buhara arasında seçim yapmaya çalışıyorum. Hangi doktoru tercih etmiştiniz?
Blgumyomay ilaydasuren011 merhaba bende normal doğum istiyorum Muhammet beyi tavsiye ediyor musunuz Erzurum’da yabancıyım ve korkuyorum dikiş kesi çok oldu mu
Dekade melekimserra Henüz sormadım fiyatları ama 5 bin civarı diye duymuştum, benim doğumuma daha var siz benden önce öğrenirsiniz muhtemelen.
ilaydasuren011 Dekade doğumhane tek kişilik yani 1 tane çatal vardı Doğum fiyatı 4 buçuk suan ama 5 kere ücretli muane olduysanız 4bın oluyomus Ben 2 hamıleliğimde de Muhammet usta ya gittim gayet memnunum doktorumdan
Dekade melekimserra Tamam, bekliyorum. Şimdiden kolay ve güzel doğumlar dilerim. 😊Sonrasında müsait olursanız tecrübelerinizi de beklerim.
melekimserra Dekade 4450 5 kere ücretli muayene olmuşsan 3.950 oluyor ama bu kampanya ne zaman sona erecek bilmiyorlar
melekimserra ilaydasuren011 bu herkese mi sezeryan için de geçerli mi bi de kendileri söyleüyor mu 5 kere geldiğiniz için 4000 yoksa biz mi hatırlatıyoruz
Dekade ilaydasuren011 Ben de kontrollere Muhammet Usta’ya gidiyorum hiç onun başka bi hastasından görüş almamıştım, çok sevindim memnun olmanıza ben de onunla gideceğim doğuma sanırım.
ilaydasuren011 melekimserra 2 sene önce 2 900 vermiştim Sezaryan veya normal doğum farketmiyordu bence suanda öyledir biz doğum ücretini sorduğumuzda 4 buçuk dendi eğer 5kere ücretli muane olduysanız 4olucak dendi tabi doğuma girmeden hatırlatmak lazım
Arasss6761 Merhabalar bende Fatma hanımı iyi diye duydum birde gül Demet hanımı acaba hangisini tercih etmeliyim ki. Bende önümüzde ki ay gelecem inşallah buhara Hastanesi’ne
ilaydasuren011 Arasss6761 çevremdeki insanlardan memnun olanda var olmayanda ben Muhammet beye gidiyorum gayet memnunum tavsiye ederim sizede