Seherselim Merhabalar. 6 haftalık hamileyim aşerme ne zaman başlar bilmiyorum ama normalde tatlıya çok düşündüm bugün canım acı istedi. Arkadaşımda ben de öyle olmuştum erkek o zaman bebeğin dedi. Tatlı ekşi acı aşermek cinsiyet belirler mi tecrübeli annelerden yorum bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 😘
Ozlemkrsn Seherselim bence pek alakasi yok çunku ilk aylarda ben surekli tuzlu aci seyler istedi canim tatliya duskun olmama ragmen hic yemedim baslarda ve bebegim kiz çiktiii
cileklicookie Seherselim eskiler oyle dermis ama ben iki kizimdada tatli hic sevmeyen biri olarak tepsi tepsi baklava yer sabahlari nutella yer gun icinde cikolata yemeden duramazdım Nefret etmistim eksi seylerden tiksinmistim cok dedigim gibi kizim var 😊 Doktora sordugumsa vucut neyi eksikde onu depolamak istiyor hormonlar x2 calisiyor demisti
goldumsu Seherselim hiç bi alakası yok bence. Ben aşermedim hiç ama çok fazla acı yedim normalde de acı yerim tatlıya düşküm değilim. Bazı günlerde nadir canım tatlımsı şeyler istedi. Bebeğim erkek. Yani tamamen tesadüf şeyler. Yeme içme bebeğin cinsiyetine göre değil annenin o an ki ruh haline bağlı 🤷🏼♀️
aylinpalaa Seherselim gebeliğimin başından beri hiç tatlı yiyemiyordum, yediğim anda çıkıyordu. Çiğköfte limon hep ekşi ve baharatlı şeyler yedim. Daha yeni yeni tatlı yiyebiliyorum oğlum olacak nasipse 😊
Melek63 Seherselim Kişiden kişiye değişiyor o hiç kafanı karıştırma. Kız kardeşim tatlı aşerdi oğlu oldu, kuzenim acı ekşi aşerdi onunda oğlu oldu. Ben iki gebeliğimde de hiç aşermedim 😄
a_burcu_bur Seherselim ben oldum olası acı, ekşi severim. İlk aşerdiğim şey ıspanaklı börekti, sonra karpuz, sonra hamburger 😝 canım hiç tatlı istemedi ama oğlum oldu 🙏🏻🥰 çiğköfte bayılırım, kısır vs yedim 😂 şimdi yine hamileyim bakalım neler olucak ☺️
Ahmetsukran1899 Seherselim bende ilk hamile kaldığimda tatlıyı çok seviyorumdum ama birden midem bulandi ve artık hıc yemedım 8 aya kadar şimdi yeni yıyorm ama inanılmaz eşki canım istıyordu🤭🍋
220720 Seherselim Benim arkadaşım hep tatlı yiyordu oğlu oldu. Ben ilk dönemler deli gibi ekşi yiyordum limon vs.. son dönemlerde de tatlı yiyorum 5.Aya kadar cinsiyet belli değildi bi tatlı bi ekşi yediğim için de tahmin edemiyorduk cinsiyet kız Bence çok da alakası yok ya genel anlamda vücudun istediği vitamin vs istiyoruz bence.Ama ye tatlıyı çıkar atlıyı olayı birkaç kişide tuttu ☺️
Asli1111 Seherselim alakası yok galiba ben hep eksi yiyorum tatlı görünce midem kötü oluyor ama bebeğimin cinsiyeti erkek
3oglanannesi Seherselim hayır hurafe tamamen ilkine bidon bidon turşu yedim oğlan ikinci de hem ekşi hem deli gibi tatlı yedim yine oğlan 🤭