Gizce 37+2 haftada 3800 kg.di.doktorum normal sancini beklersek 40.haftayi bulur.o zaman da normal doğum yapman çok zor olur demişti.daha önceki iki dogumum da normal olduğu için suni sancıyla doğum gerçekleşecek inş. Zaten bebek aşağıda ve normal doğuma uygun bir pozisyondaymış