Ecmdgru SalihaTelli SalihaTelli evet bende 39. Haftaya girdim. Henüz birşey yok. Ama bebeğimi kucağıma almak için sabırsızlanıyorum.
zanimo Heyecanlı , stresli bi bekleyiş içerisindeyim .son bi hafta ama erken gelir mi acaba düşüncesiyle uykularım kaçtı artık .kendimi dinliyorum sürekli ve korkmaya basladiiiiiimmmm 🤐🤐
SalihaTelli zanimo bende çok uyyorum canım ya, geceleri dönerken artık rahatsız oluyorum ama, bakalım hayırlısı inşallah bu hafta gelirler hayırlısıyla🙏🏻
SalihaTelli Ecmdgru bende canım bende, bi an önce sağlıkla gelsinler inşallah eğer 4üne kadar gelmesse suni sancı vericekler inşallah kendi kendine gelir 🙏🏻