Bebek-C Normalde 2 günde 2 katına çıkması beklenir sizinki daha fazla yükselmiş gibi duruyor. Çoğul gebelik olabilir mi? Var mı sizin ya da eşinizin tarafında ikiz üçüz filan?
Melekk8 Bebek-C benim anne tarafında var ama iki üç kuşak öncesi sanırım betadan belli olmuyor çoğul gebelik🙏🥰
TeoMom Melekk8 Gayet güzel artmış canım benim 2 günde 4 kata yakın artınca çoğul gebelik diye umutlanmıştım ama tek bebiş ona bakmıyor🤭
Sercantopuz Melekk8 bende salı günü kan verdim beta HCG 103 cumartesi bir daha verdim 800 olmuştu hcg