Sybabyss Kızlar 39+6 oldum ne nişan ne bişi tık yok fakat geceden beri belim mi desem alt sırtımmı desem kalçamın üst kısmı ağrıyor bu doğum belirtisimi(yuksek bel pantalonun arkada bittiği yer diyede tarif edebilirim)