Htc58 Bnde 2 fıtık birde bel kayması var Dr um engel görmedi normal dogum yaptım şuan 2. Hamileyim aynı Dr a devam ediyorum oda büyük ihtml bir sıkıntı olmazsa normal olacak. İsterseniz bir beyn cerrzhina gidin muayene olun bir problem görmezse normal yapabiliyorsunuz. Benım Dr um Bn konuştuğumda fıtık tan 2 hastasını sadece sezeryana almıştı ve o hastanın birinde ilerleme cok olduğu için yürüyememe durumu olablirms die beyin cerrahı onermemis normal dogum sezeryan olms