_neslihan_ Liyasmum son 23 ama yarın gidicem 4 cm olmuşsa açılma sezeryan olucak bebek dönmedi çünki aşırı ağrım da var bilmiyorum bakalım
Svlyk Son 12 gün kaldı. Yarin çatı muayenesi var normal dogum bekliyoruz ama yarin net bir şey söyler bakalım hangisi hayırlısı olacaksa o olsun 🙏🏻💜