Kızlar 41 haftalık hamileyim ağrı var ama doğum ağrısı gibi şiddetlenmiyor aynı düzeyde hep doktor cuma günü gittiğim de 1 cm açıklık var dedi Çarşambaya kadar durabiliriz en fazla dedi suni sancı kaç saatte etki eder doğum için ne kadar sürer sizce 1 cm açıklık bile olsa hızla ilerler diyor herkes ama hiç açıklık olmayanlar da uzun sürüyomuş sizce Çarşambayı beklesem mi