Begumergun Eliiiiif doğum parası ne kadar şuan bilmiyorum ama doktorumun asistanını 10 milyar falan dedi. Parada istersen aylık yatıyor her ay muhasebeciye onaylattırıyosun ya da 2 aylık 2 kere alıyosun.
Zeynepppdyg Eliiiiif son 3 aylık brüt maaşınız kadAr yatıyor asgari ücretle çalışıyorsanız 12 bin falan yatar ama misal aylık 10.000 tl brüt maaşınız varsa 30.000 tl kadar yatar