Usenmezz99
Aslında baştan değil ama şöyle düşünün.. bebeğin hiç bir gelişim aşaması bilinmiyor, sizin hiç bir tahliliniz orda yapılmamış, sizle ilgili hiç bir şey bilinmiyor ve doğum anında söylenenler bazen yetersiz kalabiliyor unutulabiliyor bunlarda riske neden olabiliyor o yüzden en azından 1-2 muayeneye giderek tanışmak faydalı