Stawberrymom Kızlar akşam üstü bi iki damla kadar kanlı akıntım geldi ve şu an da bebişim ara ara toplanıyor ve kasılmam oluyo acaba doğumum yakın mı şu an 37+3’üz yarın doktor kontrolüm var acaba yarını mı beklesem
[silindi] Stawberrymom aynı şeyi 5 gün önce yaşadım sabah pembemsi bir akıntım geldi akşama kadar devam etti sancım da yoktu ben başka birşeydir ya daha vardır derken akşam birden suyum geldi ve gece doğum yaptım ☺️
Stawberrymom Deletedmom404 galiba nişan tam emin olamıyorum çok az olduğu için emin olamıyorum daha önce kasılmamda olmadı hiç böyle belki yalancı sancı felandır diye heyecanlanmak istemiyorum
Deletedmom404 Stawberrymom süre tut Canım belli aralıklarla geliyosa sancıdır ve artarsa panik yapma aksi bu durum olmadığı sürece suyun gelene kadar evde çekebilirsin yada dayanabildiğin kadar diyim
Stawberrymom Deletedmom404 yani şu anlık bişey Yok gibi ara ara gelip geçiyor bebek toplanıyo taş gibi oluyo birazdan doktora gidicem
Stawberrymom [silindi] allah bağışlasın birazdan doktora gidicem inşallah tez zamanda bende kavuşurum yawruma
Deletedmom404 Stawberrymom kasılmayla birlikte belin ve kasığın ağrıyosa sancıdır o Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına alırsın inşAllah