Dalban_rabia Bu uygulamada 8 haftalık görünüyor ay ay nasıl hesaplayacağımı bilmiyorum ilk bebeğim bana yardımcı olur musunuz
Derya Dalban_rabia son adet tarihinizi yazıyorsunuz ayarlar kısmından kaçıncı haftada olduğunuzu gösteriyor🌸
Deletedmom83940 Dalban_rabia son adet tarihinizin ilk gününden hesaplanıyor mesela ben en son 27.03.2022 tarihinde adet oldum 8 haftalık hamileyim uygulamaya göre
Habus Dalban_rabia her ay 30 gün olarak baz alınır. 4 +2 de 1. Ay bitmiş olur. 8+4 de 2. Ay, 12+6 da 3. Ay… diye ekleyerek gider bu. Daha çok kafanızı karıştırmamışımdır inşallah 😂 aslında forumda hafta-ay uyumunun da çizelgesi olsa keşke ☺️
Bebek-C Dalban_rabia 1 ay=4 hafta+2 gün oluyor. Sizin 2 aylık olmanız için 4 gününüz kalmış yani. Böyle hesaplamak ilerleyen haftalarda zor olur, Google’a yazarsanız otomatik hesaplayın sayfalar var ordan daha net görürsünüz. https://budizzz.com/pages/kac-aylik-hamileyim Ben mesela burayı kullanıyordum. Örneğin 9 hafta 2 günlük hamile iseniz hafta kısmına 9 gün kısmına 2 yazdığınızda sizin için hesaplıyor.
Eslemim34 Bebek-C Şimdi hesapladım 7 ay 3 hafta 5 gün dedi yani 8. Ayın bitmesinin son haftasındamıyım😬😂
3oglanannesi Dalban_rabia gün hesabı en kolayı 30 gün 1 ay eder 212. Gün deyim ben yani 7 ay 2 günlük haftaya bakarsan ama 30+2 ediyor neredeyse 8 aylık gibi oluyor hafta yanıltıcı
FatmaNur_27 Dalban_rabia ay ay hesaplamaya ne gerek var ki doktor da hafta hafta hesapliyo sonuçta ama ben şöyle hesaplıyorum 4 hafta bir ay ediyor ozmn 8 haftalik ise bebeğiniz 2 aylık oluyor 🤷 başka mantıklı bir açıklama bulamıyorum