Kızlar dün post açmıştım gören olmuştur belki ben 37+0 iken bebeğin hareketlerinde azalma olduğu için doktora gittim doktor da yaptığı kontrolde bebeğin 34 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi ve hasteneye yatışımı önerdi burayı kısa keseyim yatış yapıldı gece boyu nst te falan girdim vs vs. Sabahki nöbetçi doktor da ölçüm yaptı oda 35 haftalık ölçtü ama nst lerde sıkıntı olmadığı için eve gidebilirsin 2 günde bi gel dedi. Neyse sorum şu ben 71 ile hamile kalıp daha 3 gün öncesine kadar 82 kg idim kusuratları falan da vardı hatta dün tartıldım 81.0 bugün tartıldım 80.0 2 günde 2 kg gidiyor sebebi ne bunun aşırı moralim bozuluyor var mı 9. Ayında böyle kilo veren
Bu arada sırf bebeğim geride diye 2 gündür çok fazla yiyorum buna rağmen kilo veriyorum