Seboskeskiin lekelenme bende de olmuştu 5 haftalıkken ilaç kullanmıştım sonra 9/10 haftalikken kanamam olmuştu bildiğin adet olur gibi düşük önleyici iğne oldum aylarca progestan kullandım hemen kesilmedi 1 ay devam etti lekelenmelerim sonra kesildi. Şimdi 35 haftalık olduk çok şükür . Ama siz yine de acile gidin ben kanama gördüğüm an hastaneye uçmuştum.