Derya sesu11 eğer akıntın var diye ped takıyorsan takma bu daha çok tetikliyor çünkü hava almıyor , sık sık iç çamaşırı değiştir ve ütüleyerek giy baya sıcakta ütüle mikrobu kırılsın 🌸 ve ben sirkeyle suyu karıştırıp öyle siliyordum iyi geliyordu🌸
Merve234 sesu11 aksef antibiyotik kullandım. Doktor günde ağzına 2-3 tane yaban mersini at idrar enfeksiyon u geçirir dedi yemeye devam ediyorum inşallah bitmiştir benimde
Escobar sesu11 vajinal enfeksiyon olmadığı için seni rahatsız etmez önemli bişey değil doktor çoksa tek kullanımlık ilaç veriyor bendede biraz varmış ama bol su iç şimdilik dedi bide sık idrara çık bunun dışında yapabileceğin pek bişey yok bitki çaylarından uzak dur iyi gelmek yerine daha kötü gelebilir
Merve201119 sesu11 gebelikte idrarda enfeksiyon durumu sık yaşanan bir durum zaten çoğu hamile insan yaşıyor bendede vardı doktorum kültür istedi üreme yoksa ilaç kullanmaya gerek yok bol su iç demişti ben bol su içtim ve geçti bazende tek kullanımlık sase veriyorlar bebege zararı yok kullanabilirsin