Pretty21 çok iyi anlıyorum emin olun benim psikolojim daha berbattır . 7 sene sonra mucize diyorum bir kanama geldi cuma günü dünyam basıma yıkıldı gece yarısı hastane hastane dolandık, kaybetme korkum var geri de embriyom yok . Gücüm yok daha çok neden ve sebep sayabilirim dua ediyorum ve dinleniyorum kendinizi yormayın, ınsallah gecicek merak etmeyin