Kizlar 41 haftalık gebeyim bu sabah 5 de lavaboya gittim kan geldi adet döneminde parça kopması gibi olur ya öyle. galiba Nişan bende hastaneye geldim şimdi yatisim yapıldı 1 cm açıklık var ve sancı yok tahmini ne zaman dogururum ve nasıl açıklığı hizlandirabilirim