Ben 16. Haftadayım ikili taramada doktorum plasentanın aşağıda oldugunu söyledi ama çok şükür rabbime hiç akıntı sorunum olmadı. Bu 20. Haftaya kadar düzelmezse plasenta previa tanısı koyarız ama şimdilik aklında bulunsun bu durum dedi. Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏