Papiiii “bebegim giderkende annesine zarar vermeden gitdi” canım benim ya, burda ağladım😭😭😥
Meliğinle cennette kavuşursun inş o zaten melek🤲
Cok üzülmüşsün belli inş tekrar anne olacaksın🤲🤲
Rumuzunda duygusal “baba” umarım guzel bi anın vardır bu kavramla🌹
Hastanede içini temizledi Dr di mi?
Melek olmasına neden ne dedi Dr?
Yumurtlamanı biliyorsan belki geç döllenmedir?
Başka postta da bu konuyu konuşmuştuk,