damlatmak asla yetmez ki. benim bebeğim de 16 günlük ve her gün temizliyorum çünkü doktorum eğer burnunda bişey varsa emzirdiğinde hepsini yutar ve hasta olur demişti. bebeğinin başını yana çevirceksin serumu bi delikten hızlı bi şekilde sıkıp o deliği tıkıcaksın peçeteyle diğer burun deliğinden çıkıyo hemen. korkma biraz ağlıyolar hatta ağzına falan geliyo hırlama oluyo saniyelik ama her sey iyiliği icin