Merhaba, 22 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasonumda arsa teşhisi konuldu. Down sendromu ya da di george sendromu belirtisi olduğu ama normal insanların da bu anomaliye sahip olduğu ve normal bi hayat yaşayabileceğini çoğu insanın farketmeden bu anomaliye sahip olduğunu aktardı doktor. Emin olmak istersen amniyosentez testi yaptırabilirsin dedi ama yaptırmak istemiyorum, onun riskini almak istemiyorum ki sonuç hiçbir şeyi değiştirmeyecek. Bir de elimde nifty testim var tertemiz, burun kemiği ya da diğer down sendromu belirleyicileri bebeğimde hep normal. Yüzünü gördüm yüzü de normal. Hatta doktor şuan sana ya da eşine anjiyo yapsak büyük ihtimalle görürüz arsayı dedi, ikinizden birinde vardır dedi. Ama anne olmak böyle birşey galiba içim içimi sürekli yiyor. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda?