altnbebek Merhabalar 27 haftalık gebeyim gün içinde ara ara ama geceleri aşırı vajinamdaki kemik ağrıyor üst taraftaki bilmiyorumda orası çatı mı oluyor kızlar aynı durumda olan var mıı normal mi bu agrısı
Nil2736 altnbebek ay olmazmı bendede oluo . d vit magnezyum ve b12 çok iyi geliyor bu tip ağrılara. Bacağımı kaldırırsam geniş adım atarsam anlık sızlıo. Ama vitamnleri almıyım ozaman yürüyemiorm
Eslemim34 altnbebek Çatı ağrısı o 33+5im. Aylardır bu ağrıyı çekiyorum ama bu aralar biraz azaldı gibi geldi bana çünkü geceleri yataktan kalkerken çok ağrı oluyor du şimdi o kadar değil🤷♀️
superstar_00 altnbebek Evet bende de çok oluyor pelviks kemikleri dogum için gecşeme pozisyonuna giriyor doktorum böyle demisti bundan dolayı ağrı oluyor.
Gamzess1 altnbebek Evet canım çatı ağrısı ben magnezyum kullanıyorum 16. Haftamdan beri artık fayda etmiyo sade soda içmeye çalışıyorum bide doğuma kadar böyle olucaz kesin
altnbebek Aybukemom devit damla vitamin takviyesi birde demir ilacı içiyorum onun dışında bir şey kullanmıyorum
Aybukemom altnbebek doktora söylersen magnezyum yazar sana . Sade soda da da var magnezyum .günde 2 tane iç ,içebilirsen fazlasıda olur
Hulus altnbebek 18 haftalık hamileyim bunu bende sordum doktoruma günde 20 ye kadar böyle bir kasılma gibi ağrı normal dedi bana.