Merhaba ,
Dün doktor kontrolümüz vardı 34+5 kilosuna 1935 gr dedi doktorumuz. Kiloya cok takılmıyorum ama karın cevresini ölçünce 10 persentil altında dedi ve nst ye bağladı. İlk kez bağlandığım için değerleri çok anlamadım ama bebeğin kalp atımına baktı 120 ile 160 arasında çıktı ama çok değişkendi o ekrandan bende izledim. Amniyon sıvısı iyiymiş ama çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye. Artık her hafta geleceksin dedi. Başına gelen var mı kızlar?