Nsy Hanımlar merhaba, İstanbul’da detaylı ultrasyonu nerede ne kadara yaptırdınız acaba? Anadolu yakasında oturuyorum ama tüm önerilere açığım🙂
Bayancorek Nsy Medipol çamlıca da yaptırdım. 1260 tl idi , 1000 tl verdim. Memnun kaldım. İkili test içinde Emine Aydın hanıma gitmiştim, işinde başarılı bir uzman. 🌸😊
pixie_baby Nsy fehmi yazıcıoğlu, kağıthanede 750 lira canım. Video kaydı ve resimi de ek olarak veriyor baya uzman kendisi çok memnun kaldım
abetula Çamlıca erdem hastanesinde 800₺ yaptırdık ilk deneyimim olduğu için çok anlamadm ama bebişi bi saat boyunca izlemek çok keyifliydi
Damla3228 Sadi Konuk Eğitim Araştırma Hastanesinde Dr. Selen Gürsoy Erzincan’a yaptırttım. Hem Hocanın ilgisi, hem de anlatımı çok iyiydi. Eğer randevu bulabilirseniz, mutlaka tavsiye ederim.
Meryy69 Genc_annee evet bayan Dr öncesi ve sonrası çok güzel bilgi verdi renkli resim için de yüzünü göstermeyince 1 saat e tekrar çağırdı hem uygun hemde memnun kaldımm
Meryy69 Genc_annee zaten yüzünü renkli dooplerde gösteriyorlar ve 1 tane de resim veriyor ama yine çekilen tüm resimleri Cd içerisinde veriyor sana bizim paşa yüzünü göstermeyince baya uğraştı baktı göstermiyor sırf görelim diye 1 saat sonra gel dedi saolsun ama yine uğraştı bizimki yüzünü göstermemek kararlıydı 😂
Marblingg pixie_baby iki hafta once bende ona gittim gercekten cok tatli ve ayrıntılı bi sekilde neye nicin baktigini ne ise yaradigini yada yaramadigini anlatti ben himmm dedim anlamis gibo ama olsun 😂😂 cok bilgi vericiydi