ggcr Kizlar 6 haftadayim oncesinde cok yorulunca cikan ayak varislerim var hamileliktede artar diyorlar korkuyorum ilerde sorun olur mu diye varisli gebelik yaşayan var mi ?
Gamzelim27 ggcr ggcr ben şuan 28. Haftamdayim. Bende varis öncesinde vardı. Şuan iyice arttı dışa doğru şişmiş damarlar oluşmaya başladı. Çok ayakta kaldığımda ayaklarım ağrıyor bide dikkat ediyorum bı yere çarpmamak için. Onun dışında bı sıkıntı yaşamadım. Görüntü olarak rahatsız ediyor ona da yapacak bişey yok
kararsizanne22 ggcr ben ameliyat bile olmuştum öncesinde. Hamilelikte artar dediler napalım dedik göze aldık ama dikkat etmedim pıhtı attı bacağıma 🙈 ayaklarını hep uzat sabit şekilde çok ayakta kalma yükseğe uzat hatta varis çorabı giyersen iyi olur. İşin kötüsü dopler yapamıyolar ameliyat köpük vs müdahele edemiyolar doğurmanı bekliyolar yani dvt varmı yokmu pıhtı varmı bilemiyolar hamileyken sadece yaptıkları şey kan sulandırıcı onu da 36 da kesmek zorundalar ☹️
Alya_miram ggcr benim var köpük tedavisi gördüm, tam azaldı dedim hamile kaldım şimdi çorap giyemiyorum çok sıkar karnımı diye doktor uzanırken ayaklırını yukarı kaldır dedi uzun süre ayakta kalmamaya çalış dedi. Çoğalıyor yapcak bir şey yok dikkat edicez.