Merhaba tüp bebekle ikiz gebeliğim oldu. 20. Haftadayiz. Dün ayrıntılı ultrason yapıldı ve doktor birinin kalbinde sorun, beyninde kist ve çenesinde küçüklük farketti. Salı günü aminiyosentez yapılacak. Kalp probleminden çok emin test temiz bile çıksa bebeğim doğduğunda kalp ameliyatı olması gerekecek. Aminiyosentez sonucu kötü çıkarsa ilaç verip bebeğin kalbini durdurabilecegimizi söyledi. O kadar kötü durumdayım ki. Allah’tan istedim verdi. Birini sonlandirsam öbürüne de birşey olacak diye korkuyorum. Diğer türlü bakmam gereken bir bebek daha varken bu bebeğin sağlık sorunlarıyla nasıl ilgilenicem.Allah kimseyi bu ikileme düşürmesin. Bana dua edin lütfen test sonucumuz temiz çıksın. Sadece kalp prolemiyle kalsin. O ameliyatla yüzde doksan iyileşiyormuş.