Bccsn inşallah 🤲🏻 Bn henüz bi hazırlık yapmadım hastane çıkış siparişi verdim gelmedi henüz. Ufak tefek şeyler aldım. İkinci bebiş olduğu için çok hazırlığım yok. çalıştığım için 2 haftaya izne ayrılacağım o zaman kıyafetleri yıkayıp çantamı hazırlayacağım. Sizde durumlar nasıl🥰