Adakus zencefili rendeleyip limonu küp küp doğrayın balla karıştırıp küçük bir kavanoza koyup dolapta şaklamak koşuluyla çay yapabilirsiniz özellikle kuru öksürük için cok iyi geliyor her kış yapıp ben dolaba koyuyorum sıcak suya bir kaşık koyup tüketiyoruz. Müthiş bir çay oluyor.zencefil limon cok güzel aroma bırakıyor bu şekilde yapınca