Yagmurryyc canım ben ilk hamileligimde 24 haftalikken hem açılmam hemde rahîm ağzım 17 mm ye düşmüştü bak ilk oğlum 39 haftalık doğdu 🤗 Rabbim imkansizlari oldurandir Rabbime sığın bol bol dua et canım doktorunun da dediklerini yap gerisini Rabbime bırak canım seni çok iyi anliyorum inan bana çok stresli bi dönem her ne kadar rahat olalım desek te olmuyo canım ama gerçekten stres olmamaya çalış canım elinden geldiğince dinlen uzan kendini hiç yorma bırak herşey dağınık kalsın bak ben aylardır öyleyim bir kere süpürge tutmadim eve annemler geldikçe onlar yaptı yardımcı abla çağırdım o yaptı dünde çağırdım büyük temizliğim yapıldı ve artık ayaklandigim için kendim yapicam şükür bugünleri çok bekledim sende sabret kuzum sabrın sonu selamet inşallah sağ salim kavuş miniklerine canım 🤲🌺