GAMSSE Mustafaceylan benim doktorum 37 den sonra gün veririm diyor 39 da aliyorlar eyer ikinci dogumunsa eyer ilkse ben ilk kizimi 42 haftalik dogum ettim
aysnrsvs Mustafaceylan ikinci doğumum için 35+2 de gün almam için anesteziye vs yönlendirdi işlemler ertesi güne kalmıştı 35+3 te 39+0 a gün verildi ama ayni gün 35+3 te doğum yaptım 😉 duramadi oğluşum