Merhaba 47 günlük bebeğim koltuktan düştü annemlere kalmaya gelmiştim korumalı yatağı var ayak ucu boşta kaldı bebeğim yüz üstü yatıyor geri geri nasıl becermişse gelmiş ve koltuktan parkeye düştü küt diye sesini ve ağlamasını duydum çok korktum hastaneye geldik hemen dün uyku sorunumuz vardı şimdi de uyumak istiyor sürekli doktor sadece röntgen çekti mr tomografi falan istemedi normal gözüküyor 2 saat gözetim altında tutalım dedi ama içim hiç rahat değil böyle uyuması normal mi yoksa dün uyumadı onun acısını mı çıkarıyor 😭😭😭😭😭