Melegimveben bence kafada bitirmek lazım tamamen öyle güzel dığum hikwyeleri var ki beden bizimde olmasın ve sadece 1 günlük bir durum ama ben bigün kalkıyorum tüm gün ağlıyorum😂😂 düşünmekten bigün kalkıyorum yaparım ben ya neden yapmayayım diye günü bitiriyorum sanırım çok düşünmemek lazım bende haftaya girerim doğuma keşke hikayeni paylaşsan benimle😂😂