Grayworldinsideme canım sütüm geldi ama ben en az 3 Lt su tüketen biriyim ondan kaynaklı olabileceğini düşündüm
Sezeryan bence bir seçim olmamalı son çare olmalı. Bebeğinle aranda kurduğun bağdan tutun çektiğiniz acıya kadar önerebileceğim seçenek bir yöntem olamaz. Amma velakin normal doğum yapanlar da sen normal yapsaydın o zaman görürdün diyor 😅
Kuzum belden iğneyi yaptılar Allah için hiç acımıyor. Bi karıncalanma hissettim ama his devam ediyor . Hemen işleme başladılar , açıkçası ben hissediyorum dedikçe doktor bekler sandım ama genel anesteziyle uyutmuşlar beni hiç bir şey hatırlamıyorum . Kendimde değildim. Odada gözümü açtığımda içimde değişik bir yangı vardı . Çok şükür geçti gitti sizi korkutmak istemem ama imkanınız varsa normali deneyin derim 🥹