Sedaeness Kızlar uyuyordum birden iç çamaşırımda ıslaklık hissedip uyandım lavpbaya gittiğimde ise nişanım gelmiş acaba suyumla beraber mi geldi çünkü pijamam bile ıslaktı
prenseskizim78 Sedaeness benim nişanla suyum gelmişti hastaneye gitmiştim direkt sancimi orda çektim yani
3oglanannesi Sedaeness ılık bir duş alın biraz bekleyin bkm sancı gelecek mi birkaç saate sancı gelmezse mutlaka dra gidin ama drun uzu çağırırlar
Sedaeness prenseskizim78 doktora gittim ntsye bağladılar sancım az cıktı bide 2 cm acıklık war dediler eve gönderdiler 2 de bidaha gidicem acıklık dewam ederse yatışım olcakmış
PapatyaAnnesi29 Sedaeness bulan ve su gelmesi sonucu bebek tehlike de oluyor enfeksiyon kanalların açılıyor ve bebeğin suyu kalmadığı için hayati tehlikesi bile başlıyor seni endişenlendirmek istemem ama
Elif5561 Lykiav benim kanlı damarlı akıntı gelmişti peşine azar azar su geldi peşine de sancılar gelmeye başladı.
Seval4120 Elif5561 bende yatıyordum lavoboya gittim baktım açık kahverengi olmuş çamaşırım sanki adet başlayacakmis gibi. Birde bugün isalim nisan mı acaba
Lykiav Sedaeness geldi nişan 🤣🤣🤣 inanmıyorum ya böyle bir şey yok. Siz ne yaptınız merak ediyorum. Hastaneye gittiniz mi?