annesinin_beybisi Ebissss ben de 24 +4 üm ben de şu sıra az hissediyorum sorun oldugnu zannetmem sonucta ben burdayım diyor mu diyo😸
Hediyemm Ebissss canm o haftarlar öyle bebiş uyuyor benimde öyleydi hatta hiç hissetmezdik ama şimdi 30 hafta olduk maşallah kıpır kıpır gece uyutmuyor ❤❤🥰
Derya Ebissss 24. Hafta bitene kadar böyle olması çok normal asıl tekmeleri 25 den sonra göreceksiniz hatta yeter artık canım acıyor çek o popoyu ordan bile diyeceksiniz sıkmayın canınızı🌸
Ebissss annesinin_beybisi ya doğruda korkmaya başladım doktorum da izinde 20. Haftamda hissettim ilk zaten
annesinin_beybisi Ebissss ben de 19+3 te hissetmiştim ilk olarak. hiç hareket etmeseydi korkabilirdin ama bazen yorgunluktan vs. az hareket edebilirler ya da mesela sırtı karnimiza denk gelirse hareket ediyorlarmis ama biz az hissediyormuşuz
Ruveyda_baskapan Ebissss ben 26+2yim bazen göbeğimi titretiyor bazen hareket ediyor mu içerde gaz hareketimi var çözemiyorum , bazen saatlerde hareket yok takılıyor kafasına göre, ama haftan küçük ve 28 den sonra daha düzenli oluyormuş