Merhaba kızlar 🌸
26 yaşındayım ve hamileyim Allah’a şükür çok istedim ve Allah hasretlik çektirmeden nasip etti bu duyguyu
Saçlarımda inanılmaz fazla beyaz var ve bu görüntü beni çok rahatsız ettiği için ve özgüvenimi ciddi anlamda düşürdüğü için normalde 2 haftada 3 haftada bir boyarım. Kendime o kadar takıntı haline getirmişimki bu durumu biri kafama saçıma baktığı zaman bile çok kötü oluyorum
Şimdi saçımı boyamak içime sinmiyor yeni öğrendiğim bir gebelik tabikide asla bebeğimi riske atmak istemiyorum ama psikolojim ruh halim çok kötü tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim şimdiden hepinize teşekkür ediyorum 🌸❤️🙏🏻